PhotoJelly

När ens syster är snyggast i familjen
 
Alla bilder är tagna av mig
Modell: syrran, crofteria cosplay
 
Ha en fin, fortsatt mys söndag!
 
 
 
Hanna Karlsson

Wow, vilka bilder!

Svar: Tack så mycket :D!
PhotoJelly

P i X E L I E – Erica Pettersson

Alltså; du är verkligen så sjukt duktig på att fota!! Detta är sannerligen en blogg jag måste börja följa, för jag vill inte missa dina bilder!
Speciellt första bilden i detta inlägg är helt MAGISK!
Det var bokstavligt talat första ordet som kom till mig när jag såg bilden: Magi.

Svar: Åh, TACK så hemskt mycket :D Vad glad jag blir!! <3Får följa din blogg också för dina bilder är också fina! Kram!
PhotoJelly

Carro

grymma bilder!!

Svar: Tack ännu en gång :D
PhotoJelly

Mirre Sweetwords

Så fin bild

Svar: Tack!!
PhotoJelly

Anita

Fina bilder :D

Svar: Tack så hemskt mycket :D!
PhotoJelly

Netti Starby

Så himla snygg hon är och du är verkligen duktig på att fota! :-D Kramis

Svar: Ja, hon är nog den en av de snyggaste personerna jag vet! Både insidan och utsidan ;DÅh, så himla snällt av dig! :-D Kramis!
PhotoJelly

Matilda Berlin

Men alltså WOW!!!

Svar: Men alltså TACK!! :D
PhotoJelly

Julia

Wow!!

Svar: Tack!! :D
PhotoJelly

NICOLE

Häftiga bilder!

Svar: Tack så hemskt mycket :D!
PhotoJelly

Amanda

Så fina bilder! :)

Svar: Tack så hemskt mycket :)
PhotoJelly

Sara

Jaa, de var supersnygga :D

Guud vilka bilder!

Svar: Tack så mycket :D!
PhotoJelly

Miss Baby Peaches

Första bilden asså, WOW!

Svar: Åh, så snällt! Tack :)
PhotoJelly

Carro

Åh så fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket :)
PhotoJelly

Eva`s blogg

super fin bild på en vacker sis hoppas din kväll blir fin kram

Svar: Tack så hemskt mycket :D Detsamma! Kram
PhotoJelly

Malindenise

Riktigt bra foton!

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
PhotoJelly

Ida

Wow va snygg!!!

Svar: Tack så hemskt mycket 😍
PhotoJelly

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress