PhotoJelly

Ett fluff
 
Canon 7D
 
Alltså titta vilket litet fluff <3 Sååå söt! Japanska spetsar är verkligen en vacker ras. Ha en fin kväll!
 
amanda

Hihi vad söt<3

Svar: Ja det är han verkligen :D <3
PhotoJelly

Gabriella

Men åh såå söt!!

Pauline Hurtig

men gu så söt!

Svar: Eller hur :D!
PhotoJelly

NICOLE

Å så söööt!

Svar: Eller huuur :D!!
PhotoJelly

Caroline

Jättesöt hund. :)

Svar: Eller hur :)!
PhotoJelly

Celine

Gråter så söt!

Svar: Haha, ja han är ett riktigt charmtroll :D!
PhotoJelly

Carolina Thoor

Ja, den här godingen hade jag gärna velat ha hemma hos mig! :D

Sv; jo tack, det hade vi! Javisst är hon, jag är så himla stolt :D

Svar: Ja, han är så sööt :D!
PhotoJelly

My

Men åh så söt :D

Amandaa

Så himla söt<3

Svar: Eller hur <3
PhotoJelly

Flisan

Åhh så söt :D

Svar: Visst är han :D!
PhotoJelly

Linnea Kinis

åh så söt :)

Svar: Ja det håller jag med om :)
PhotoJelly

Lisebrevik

Nydelig <3

Svar: Håller med <3
PhotoJelly

Celine Lundqvist Fors

Men jag gråter vilken gullis <33

Svar: Ja, han är såååå söt :D <33
PhotoJelly

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress