PhotoJelly

Bära nära
 
Canon 7D
En fin liten familj som jag fick fotografera i våras
 
Ha en finfin fredag :) Själv ska jag jobba heeeela helgen!
 
 
Bella

Söt bild!

Svar: Tack! :)
PhotoJelly

Dixi Wonderland

Jag ska också jobba så du är inte ensam :)

Svar: Skönt att veta :)
PhotoJelly

Linnea

jättefin bild :)

Svar: Tack :)
PhotoJelly

Liene Svärd

Så fin bild!

Svar: Tack! :)
PhotoJelly

Celine

Vacker bild!

Svar: Tack! :)
PhotoJelly

ajlimullersandvik.blogg.se

så gosigt!

Svar: Ja, verkligen :D!
PhotoJelly

Gabriella

Jättefin bild!!

Svar: Tack!!!
PhotoJelly

Natalia

Jättefin :D

Svar: Tack :D!
PhotoJelly

Kattis

Jättefint och vilka vackra gröna ögon!☺

Svar: Ja, det har han verkligen :D!
PhotoJelly

Ellen Gräntz

Åh vilken mysig bild!

Svar: Tack! :)
PhotoJelly

Lisebrevik

For et flott bildet! Jeg har canon7d selv! Utrolig fornøyd med det. Ønsker deg en fin Onsdag!

Svar: Jag älskar också min canon 7d, heeelt fantastiska bilder kan man ta med den :D
PhotoJelly

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress