PhotoJelly

Regnig onsdag
Fy vilken tråkig onsdag med massa regn på schemat.
Inatt blir det mitt första nattpass på en vecka så det kommer bli roligt men samtidigt tufft då jag sovit endast några timmar. Min kära sambo snarkar så hela huset skakar. Någon som vet något skitbra som tar bort snarkningar? Hör av er, jag kommer vara er förevigt tacksam ;)
 
En äldre bild när jag firade min 25-årsdag. Får sådana pirrkänslor när jag ser tillbaka.
Canon 7D
Fotograf, min syster: Pauline Engdahl
 
 
Ha en fantastisk dag!
 
Michelle

Wow vilken fantastisk bild!! Lycka till med jobbet, testa gå till apoteket och fråga om snark saker. Dem har allt ifrån spray, nässpray, saker man sätter i näsan osv haha. Något av dem borde ju funka! Vi har testat den man sprayar i munnen och den funkar hittills! Kram!

Svar: Tack för tipsen :D Får nog åka till apoteket imorgon och försöka hitta något botemedel haha! Har aldrig hört talas om sprayen i munnen men ska fråga efter det. Tack! Kram!
PhotoJelly

Amanda Sofi

Hoppas nattjobbet går bra!

Svar: Tack så mycket!
PhotoJelly

Kattis

Så härlig bild och lycka till med nattpasset!:)

Svar: Tack så mycket!! :)
PhotoJelly

elin

Härlig bild!<3

Svar: Tack så mycket! <3
PhotoJelly

Linda

Fin bild :_D

Svar: Tack :D
PhotoJelly

Celine

Åh men vilken fantastisk bild!

Svar: Tack så mycket :D!
PhotoJelly

shazi

åhh, vilken härlig bild!

Svar: Åhh, tack <3
PhotoJelly

Jennifer

Så härlig bild :D

Svar: Tack :D
PhotoJelly

Cecilia

Haha, de där med snarkningar... Lider med dig! Mitt ex snarkade som bara den,jag brukade nypa honom i armen ;)

Svar: Haha, jag sparkade på honom säkert 10 ggr under natten utan resultat ;) så gick och la mig på soffan tillslut. Ha en fin kväll!
PhotoJelly

Gabriella

Usch så trist med regn.. hoppas att passet går bra!!

Svar: Ja, regn är verkligen tråkigt :( Hoppas du får en fin morgon :)
PhotoJelly

NICOLE

Tråkigt med regn :( Men här sprack det upp och blev en superfin kväll

Svar: Det sprack faktiskt upp här med så det var fantastiskt :D Hoppas sommaren håller i sig, lite, lite till :)
PhotoJelly

Sara

Åh tack snälla! :D

Superhärlig bild!

Svar: Så lite så!! :D Tack själv!
PhotoJelly

Pia

Underbara bilder! ❤ Och javisst, sushi är gott! Ha det, kram, Pia

Svar: Tack så mycket! <3 Sushi är fantastiskt!Ha det, kram Jelly
PhotoJelly

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men alltså åh vilken härlig bild! :D

Svar: Tack så hemskt mycket! :D
PhotoJelly

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress