PhotoJelly

Resan är bokad!!
Ja, nu är resan ÄNTLIGEN bokad :D
Bilder från början av året då vi var borta i tre månader. Alla bilder tagna av min Samsung s6

Om tre månader åker vi till Filippinerna igen :D !
Yeeeeeeeey!!
 
 
Amanda Sofi

Så roligt!

Svar: Ja, det ska bli superskoj :D!!
PhotoJelly

Sara

Åh visst är den :D

Guud Filippinerna! Har alltid velat åka dit!

Svar: Jag tycker verkligen att du ska åka dit :D Om du ska göra det så hojta till så kan jag ge dig riktigt bra tips ;D
PhotoJelly

Netti Starby

Men oj vad roligt! :-D Kramis

Svar: Jag håller med! :D Tack! Kramis
PhotoJelly

NORRSKEN EMMA

åh va roligt de ska bli med en resa! =)


Svar: Ja, det ska bli underbart =)!
PhotoJelly

Kattis

Woho vad härligt att ha en resa att se fram emot. Underbara bilder verkligen!:D
Kram

Svar: Ja, det gör inte så mycket att hösten faktiskt kommer :D!Kram
PhotoJelly

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men alltså åh så underbart!

Svar: Ja, det ska de verkligen bli :D!
PhotoJelly

Celine

Åh så härligt!

Svar: Jag håller med!! :D
PhotoJelly

Ida

Oj Filippinerna 😃 Vilken dröm!!

Svar: Ja, det är verkligen underbart där :D!!
PhotoJelly

Alice Lindström

Åh vad underbart!

Svar: Det kommer bli helt underbart :D!
PhotoJelly

Ida

Fina bilder! Kolla gärna i min nya bakblogg också :) idaskakburk.blogg.se

Amanda

Men å vad kul verkar så fint där <3

Svar: Det är helt fantastiskt där :D<3
PhotoJelly

Gabriella

Åh såå underbart!!

Svar: Ja, det ska bli helt underbart!!! :D
PhotoJelly

NICOLE

Å så härligt :)

Svar: Ja verkligen :)
PhotoJelly

Asylmammaallts%252525252525252525252525252525E5%25252525252525252525252525252520fy%25252525252525252525252525252520bad

Vilka fina bilder! Så härligt för er att åka iväg💕

Svar: Tack!! Det ska bli fantastiskt :D! <3
PhotoJelly

Linnea

Åå Gud vad kul! Blir inte lite avis :)

Svar: Hehe :) Det ska bli superskoj!
PhotoJelly

R

Åhh hoppas ni har en riktigt bra semester!

Svar: Tack :D!!!
PhotoJelly

Carro

så fint!! :D

Svar: Tack!! :D
PhotoJelly

Lisa

Åh vad härligt! Ska ni vara borta lika länge nu? Älskar resor!

Svar: Ja, det ska bli så himla roligt :D Vi ska "bara" vara iväg i 2 månader, hehe.Jag älskar också att resa!
Ha en fin kväll
PhotoJelly

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress